2005. máj 06.

Reggeli jótett

írta: korbelygyorgy
Reggeli jótett

Megvolt a napi (heti?) jócselekedetem: reggel öntudatos állampolgár voltam és a kutyasétát összekötöttem egy jó kis feljelentéssel. Persze ez ebben a formában nem igaz: az utcánk egy elhagyatottabb részén feltűnt az itt látható Hyundai, amelynek - talán jól kivehető a telcsivel sebtiben, esőben lekapott képen - szorgos kezek éjszaka betörték az anyósülés melletti ablakát és kirámoltak belőle, legalábbis a rádiót biztosan. Telefon, rendőrség, adatfelvétel: egy igazi békebeli reggel.
Szegény tulaj biztosan meghökken majd, amikor munkába menet azt látja, hogy a kocsija körül zsaruk sürgölődnek. Magát az élményt én is ismerem, igaz, akkor éppen 120-as Skodám volt, amihez néhány száz forintért be tudtam szerezni az üveget, más kérdés, hogy archív kazettáim vesztek oda örökre, amik digitális változatai után ma is kutatok...

Szólj hozzá