Amőba, VW Polo - éljen a poldirektmarketing
Mégiscsak lesz Gyurcsány Ferenc Hegyalján, igaz, nem a mi
szervezésünkben, hanem az Amőba-projekt
keretében. Sőt mi több, nem
csak a Hegyalján, hanem az összes nagy fesztiválon, Mezőtúrtól az
EFOTT-on és a VOLT-on keresztül a Szigetig. Korábban én is próbálkoztam
ezzel - mármint az aktuális miniszterelnök meghívásával, hiszen páratlan kölcsönös marketingértéket jelent: nekünk még több publicitást, nekik pedig egy politikailag passzív szegmens elérését -, de mindig elutasító választ kaptam, meg persze jó kívánságokat a
rendezvény sikeréhez, hál Istennek ezek eddig be is jöttek.
Apropó, Amőba: én is jelentkeztem, vissza is igazoltak, mostmár csak a csoportvezető jelentkezését várom.
De hogy kiegyensúlyozott legyek, a nemzeti konzultációs VW Polora is ráhajtok . 2006-ra eljutok oda, ahová a választópolgárok többsége már régen eljutott: ki ígér többet, mi több, ki ad többet a voksomért. Elvek, meggyőződés, hosszú távú demokratikus érdekek - kit érdekel? (Sőt, ha esetleg valaki egy jópofa állásajánlattal meglepne 2006 utánra... Sok mindenhez értek, de igazából semmihez, ideális tanácsadó lehetnék tehát...)
Szólj hozzá
Apropó, Amőba: én is jelentkeztem, vissza is igazoltak, mostmár csak a csoportvezető jelentkezését várom.
De hogy kiegyensúlyozott legyek, a nemzeti konzultációs VW Polora is ráhajtok . 2006-ra eljutok oda, ahová a választópolgárok többsége már régen eljutott: ki ígér többet, mi több, ki ad többet a voksomért. Elvek, meggyőződés, hosszú távú demokratikus érdekek - kit érdekel? (Sőt, ha esetleg valaki egy jópofa állásajánlattal meglepne 2006 utánra... Sok mindenhez értek, de igazából semmihez, ideális tanácsadó lehetnék tehát...)