2005. jún 08.

T-Mobile Túra négy keréken

írta: korbelygyorgy
T-Mobile Túra négy keréken

Sajnos még rosszabbá vált a derekam állapota, főként reggelente szenvedek, így a T-Mobile Túráról résztvevőként nem is álmodozhattam. Ezért én kocsival tettem meg a távot, persze három bringás barátom fuvarozójaként: Kerekes János, Török Attila és az ő egyik fiatal sporttársa, Pálfi Gergely vállalták be reggel a csongrádi indulást annak ellenére, hogy esett az eső és a hőmérséklet tíz fok körül mozgott.
Igazából nem tudtam őket pontról pontra kísérni, ahogy terveztem, mert Csongrádon eltököltem az időt, így Nagymágocson hűlt helyüket találtam, sőt már régen Gyopárosfürdőn hawaii-oztak, mire odaértem. A pocsék idő miatt senki nem vállalta be a csabai folytatást, de tudomásom szerint a 25 fős "kemény mag" tagjai közül sem mindenki.
Interjúztam viszont a főszervezővel, Eisenkrammer Károllyal, aki ismert kultikus figurája a hazai bringáséletnek, ő nem csak a T-Mobile Túra, hanem a Tour de Hongrie főszervezője is, továbbá a Magyar Kerékpáros Szövetség elnöke és nem utolsósorban olimpiai bajnok barcelonai olimpikon kerós. Mi több, írtam egy riportocskát is a napról a Beol.hu főnöke, Vandlik János kérésére, ahogy nézem, jelenleg még nincs fenn.
Mindezek ellenére még mindig bánom, hogy nem tudtam letekerni a túrát, bár ma reggel óta egy kicsit másként látom ezt a dolgot, nem kizárt, lehet, hogy kinézve az ablakon bele sem vágok. De akik letekerték, nem bánták meg - irigylem őket, hogy őszinte legyek. Mostmár csak a becsípődött idegem észhez térését várom, meg persze a jó időt, amire a meteorológusok szerint nincs túl sok esély a közeli jövőben.

Szólj hozzá