2005. júl 03.

Oda kettő, vissza négy kerék

írta: korbelygyorgy
Oda kettő, vissza négy kerék

Sajnos az eső akkor is szakadt, amikor fél tíz körül hazaindultunk, Erika ugyanis eljött értem az Unoval, a tetőn pedig hazajött a bringa is. Úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok, hogyan alakult (alakul) a fesztivál fináléja, pedig a program nagyon erős: Anthrax, Anima, Belga, Kowalsky...
Természetesen megvolt a Gyurcsány-míting, az MTI-hírt most láttam róla (a kép viszont az én felvételem). Nem akarok most hajnalban hosszú bejegyzést írni, egyébként sem lenne szerencsés (blogszerű), ha minden fontos dolgot leírnék részletesen, hiszen van egy jó pár: a gyurcsányos tapasztatok; hosszabb beszélgetésem egykori kedvenc fotósommal, Déri Miklóssal, aki most a Meh munkatársa; Prieger Zsolttal szövegelés az új Animáról és a Pop Art Marketről (sajnos a bandát nem volt időm megnézni, mert el kellett jönnöm, viszont Tokajban mindenképpen megnézem az Asian Dub Fundation előtt. Kínos is a dolog, mert Zsoltnak megígértem, hogy leírom a véleményemet...) Fontos momentum továbbá, hogy abban az épületben volt a szállásom, ahol egykor Petőfi is megszállt, sőt egy verset is írt (én mondjuk nem írtam semmi értelmeset a történelmi falak közt, legfeljebb néhány e-mailt és sms-t). Meg aztán az, hogy a Sáskarádiónak nyilatkoztam blogügyben (a fesztivál rádiója, ami tavaly Tokajban debütált, tulajdonképpen a zenei szünetek alatt köti le a nagyérdemű figyelmét hangszórókon keresztül). És persze rengeteg jó koncert: sokat láttam, de nem eleget...
Na, úgy látom, jól leírtam, hogy mit nem írok le - jóccakát...

Szólj hozzá