2005. júl 27.

Vers mindenkinek

írta: korbelygyorgy
Vers mindenkinek

Ami a popkultúrában Balázs Pali, Uhrin Benedek, Fásy Ádám, a közéletben Torgyán József volt (néha Horn Gyula és Répássy Róbert gyúr erre a pozícióra), most megvan ugyenez a költészetben is: Hetényi Györgynek hívják, mezőkovácsházi és megjelent már egy halom kötete. Eltekintenék most a műbírálattól, beszéljen maga a MŰ. (Ha jók lesztek, a kánikulát ilyen hűsítő dolgokkal enyhítem majd - csak győzzem begépelni...)

Kampány nagygyűlés Békéscsabán

Este, hatra gyűlésre mentem
a sportcsarnok fala alá.
Fehér nagykeresztem letettem
a MIÉP plakátja alá.

Már a széksorok is tele voltak,
s csendben ült, várva a nép.
Csak a hírverő zenekarok szóltak:
Igen! - Ma este itt van a MIÉP!
Majd Csurka jött elő hangos szóval:
Utánnam, hej, jó magyarok!
Kommunizmust sújtsuk a porba!
Hát beszéljenek a szavazatok.

Legyen a népnek szebb jövője!
Legyen egységes a magyar erő!
Legyen a csúf múlt, eltörölve!
Mert MIÉP-nél van az igaz jövő.

(Fontos megjegyzés: a (SIC) beszúrás használata helyett utólag jelzem, hogy a verset az eredeti helyesírási és stilisztikai fordulatokat meghagyva gépeltem be...)

Szólj hozzá