2005. júl 31.

Tour

írta: korbelygyorgy
Tour

A héten hanyagoltam a kerékpározást, tekintettel a hőségriadóra, utoljára kedden tekertem egy viszonylag rövidet (28 km), előtte pedig azt a bizonyos mezőhegyesi hetvenest jártuk meg egy héttel ezelőtt.
Ma reggel nem voltam rest korán kelni, hogy legalább az enyhébb reggelt élvezhessem nyeregben. Szerencsére végig kellemes szélmozgásban haladtam a Nagyszénás-Gádoros-Orosháza háromszögben, majd csak kilenc óra körül a városba érve tört rám a dögmeleg. Azért az országúton mégiscsak más, meg aztán ezek a modern kerékpáros mezek nagyon jól cirkulálják a levegőt, míg egy sima póló pillanatok alatt ráizzad az emberre harminc fok fölött, a bringásing kellemesen tartja a hőt.
Erről jut eszembe: holnap Veszprémben indul a Tour de Hongrie, amely csütörtökön érint bennünket is: a mezőny a harmadik etapban teszi meg a Csongrád-Békéscsaba távot, ami 140 kilométerre jön ki, mert a végállomáson tesznek néhány kört a városban (ezt magától Eisenkrammer Károly főszervezőtől tudom, akivel a héten csináltam egy beharangozó interjút a rádiónak).


Szólj hozzá