2005. aug 21.

Észak helyett dél

írta: korbelygyorgy
Észak helyett dél

Betyártúra helyett light túra: Tótkomlósra tekertem át, ami oda-vissza negyven kilométer. Ez nem túl sokkal kevesebb ugyan, mint Kondoros, azonban puhány voltam, mert déli szél fújt, így jobbnak láttam odafelé választani a szembeszelet, mint vissza. Számítottam rá, hogy belefutok valami népünnepélybe, de nem volt semmi, legalábbis a megszokott helyeken, gondolom, ma már pihenőnapot tartanak vagy később kezdődnek a programok. Így lacikonyha helyett müzliszeletet reggeliztem, amit a Black Bullban ásványvízzel csapattam le, meg persze kávéval és cigivel - amivel rendszerint megbotránkoztatom sporttársaimat :-)
Drukkolok az időjárásnak,  hogy kitartson még ma délután csapadék nélkül, ugyanis OKÉ-családi túra kezdődik négykor, a tervezett útvonal Kardoskút-Fehér-tó, majd a visszaérkezés ismét szabadon választott: aki bevállalja, az Székkutas felé jön haza, ami kb. egy újabb negyvenes, úgyhogy némileg megvezeklem az elmúlt hetek elpuhulását.

Szólj hozzá