2005. aug 25.

Elment a billentyűs

írta: korbelygyorgy
Elment a billentyűs

(...) Szomorú hírem van. Cserháti Pityi és Bencsik Samu újra egy zenekarban játszik. Cserháti István 2005. augusztus 21-én délelőtt, hosszú szenvedés után, 51 éves korában visszaadta lelkét teremtőjének. (...) - írja Schuster Lóránt a P. Mobil honlapján, de nagyon sok helyen olvasható még a szomorú halálhír. Cserháti utóbbi 20-25 éves dolgairól (P. Box, stúdió, menedzselés) nem sokat tudok, viszont annak a legendás P. Mobilnak, amelyikbe én 14 évesen beleszerettem (mit szerettem: őrültem), annak tagja volt, olyan alap billentyűfutamok, amik a mai napig részei zsigereimnek (Menj tovább, A főnix éjszakája stb.) az ő munkái, tehát - bár már régen nem hallgatok ilyen típusú rockzenét, vagy csak szőrmentén - személy szerint is veszteség ért, mint ahogy meggyőződésem szerint mindenkit, aki valamilyen minőségben  része ennek a fajta kultúrának.
Temetése ma déli 12 órakor lesz a Debreceni Köztemetőben.

Szólj hozzá