Szamárút

Szóval hosszú hétvége, elég nagy rákészülődéssel, végül kalandos indulással. A kaland első fejezete: az Uno elromlik, de egész súlyosan, bár az alkatrészt futár hozza, kiderül, hogy hiába multifunkcionális, ebbe az autóba nem jó. (Nem mellékes mellékszál: holnap érkezik a csere, de lehet, hogy ki akarják fizettetni még egyszer a közel harmincezer forintot, naná, hogy fogyasztóvédelmileg kiállunk majd a jogainkért, amúgy is a bögyömben van ez az autóalkatrész-lobbi.). Hosszú várakozás után isteni szikra: apósom Samarája. Volt már szocialista autóm az elmúlt két évtizedes autós pályafutásom során, két Trabant, egy Skoda, de ez a kocsi maga a kín.
Na jó, ez van, nagyon akartuk a menekülést az Alföldről, még hogyha ez a néhány nap is rövidebb, irány Nyugat, több mint tizenkét órás késéssel a tervezetthez képest. Csongrádnál egy órás útzár, OK, belefér, autópályán odaérünk a tatabányai kempingbe. Végre áttörünk a blogkádon (útépítés miatt alakult ki a káosz, nem is tudom, hogyan lehetséges ez, hogy az építők nem lettek urai a helyzetnek), irány az autópálya.
Kecskeméten defekt. Elég brutális, de pótkerék, emelő rendben, mostmár csak az ima segít, hogy nehogy valami kretén kamionos vagy román turistabusz eltiporjon a leállósávban.
Szerencsére innen a dolgok pozitív irányba fordulnak, a megígérthez képest egy órával később, este fél tizenegykor érkezünk a Nomád Kempingbe, a tulaj hölgy volt olyan kedves és megvárt bennünket, mi több, a büfé is nyitva van, pálinka, sör, zuhany - azt hiszem, ezt követően született meg az első mobilos poszt.
