2006. jan 05.

Veress és Bijelo

írta: korbelygyorgy
Veress és Bijelo

Bár elvileg kevesebb munkám lett mostanra, mert két műsorom is szünetel a rádióban (az ok prózai: lejárt az ORTT-szerződésük és bizony kereskedelmi rádiókban így müxik a közszolgálat - ha fizeti a köz), ennek ellenére az év első napjaiban mérgezett egérként járom a megyét, vagyis inkább a régiót, bár nem kizárólag munkaügyben.
Például a mai útvonal: Szeged, Hódmezővásárhely, Békéscsaba. Van ebben "taxizás" (Erika vizsázott), Skoda gázszerkezet-beállítás, este pedig több találkozó, de az eredeti úti cél a megyei MSZP évnyitó állófogadása, amire névre szóló meghívót kaptam. Igaz, minden évben kapok, mégsem mindig megyek el, most azonban szakmai kihívásnak éreztem, hogy interjút készítsek Veress Józseffel, akit ugyebár néhány napja váltottak le. Kommunikációból jeles egyébként: maga jelentette be a plénum előtt, pezsgőspohárral a kézben a dolgot ("megbeszéltük miniszterelnök úrral, hogy most elsősorban a kerületre kell koncentrálni..."). A rendcsinálást pedig úgy tompította, hogy különféle politikai stílusok élnek egymás mellett, ezeket kell összehangolni. Az interjút megvágtam, majd felteszem holnap. Igyekeztem nem alákérdezni, persze nem is voltam hú de kőkemény. Az ilyen helyeken persze a legizgisebb a folyosó, hadd ne meséljek, hogy azok a bizonyos egymás mellett élő sílusok miket mormogtak a fogaik közt, vagy éppen jelentettek ki fennhangon. Nem taktikai vagy manipulációs okokból nem írom le, sokkal inkább önvédelemből, mármint jogilag, fog a franc bíróságra járni  csak úgy, nonprofit :)
Holnap szintén sűrű: óránként más program a naptárban, még Gyomaendrőd is van benne, igaz, ez nem rádió, hanem egyéb munka, egész pontosan Postás News. De még mielőtt a "Kedves Naplóm" típusú blogok unalmába fulladnék, eldobom a billentyűzetet és megpróbálkozom valami visszavonulásfélével, mondjuk egy kis Bijelo Dugme (Fehér Gomb)-zenére - az új év egyik nagy élménye, hogy egykori jugoszláv kedvenceimhez immár digitalizált formában is hozzájutottam és környezetem nem kis megrökönyödésére délszláv hard rockot nyomatok vadul. Szerintem az én generációm és a valamivel idősebbek emlékeznek és tudják, hogy nem hibbantam meg teljesen...

Szólj hozzá