2006. már 26.

Orbán

írta: korbelygyorgy
Orbán

Hát nem ez életem legjobban sikerült portréképe, de tényleg nehéz volt a Nagy Viktort megközelíteni ma délután, az orosházi választási nagygyűlés előtt. Viszont ezen túl minden a helyén volt: sok ember (nem szeretek becslésekbe bocsátkozni, akár több ezres tömegről is beszélhetünk), kultúrműsor, Philip, beszédhegyek. A kultúrműsor semmiképpen nem nevezhető fiatalosnak: volt Wass Albert-vers, Szép vagy, gyönyörű vagy Magyarország, komlósi fúvósok - őket sajnos nem hallottam, később értem ki a helyszínre, ami egyébként kétszáz méterre van a lakásunktól, hiába kérem, a Fidesz házhoz jön, azaz panelházhoz.
Az Orbán-beszéd nagy sikert aratott természetesen. Nagy vonalakban összegezte a Fidesz kommunikáció pozitív üzeneteit, néhány ilyenkor kötelező beszóláson kívül semmi konfrontatív. Amúgy csend és béke honolt. Mellesleg egy csomó olyan ismerősömmel találkoztam, akikkel hosszú ideje nem. Ezt hívják nemzeti egyesítő erőnek, hahaha.
A teljes Orbán beszédet rögzítettem, hamarosan bűvészkedek vele egy kicsit és egy friss pol-podcasttal lepem meg a nagyérdeműt, már amennyire jutalom ez a kampány sűrűjében. Lesz mindjárt galéria is - ismerjük meg magunkat a tömegben, illetve nézzük meg, ki merészelt ellenzéki rendezvényre menni. Sőt: osztályozzuk a tömeget SZ, B és E kategóriák alapján :)
Szólj hozzá