2006. júl 07.

Három virtuális gyertya...

írta: korbelygyorgy
Három virtuális gyertya...

.. a képzeletbeli tortán: 2003. július hetedikén írtam ugyanis az első posztot a Kisvárosi Webnaplóba, amit persze akkor még nem is így neveztem. Jópofának szánt kísérletnek indult, az is maradt, legfeljebb nem annyira jópofa. Mindenképpen hasznosnak bizonyult abból a szempontból, hogy megtanultam egy kicsit "blogul" gondolkodni, ami így hülyén hangzik; arra gondolok, hogy az újfajta újságírás szemléletmódjából ragadt rám valami, amit most hasznosítani tudok a BEOL-nál.

... a képzeletbeli tortán: 2003. július hetedikén írtam ugyanis az első posztot a Kisvárosi Webnaplóba, amit persze akkor még nem is így neveztem. Jópofának szánt kísérletnek indult, az is maradt, legfeljebb nem annyira jópofa. Mindenképpen hasznosnak bizonyult abból a szempontból, hogy megtanultam egy kicsit "blogul" gondolkodni, ami így hülyén hangzik; arra gondolok, hogy az újfajta újságírás szemléletmódjából ragadt rám valami, amit most hasznosítani tudok a BEOL-nál. Hozzáteszem: mindez még nem látszik, hiszen a struktúránk még az első generációs portálszemléletet tükrözi, de apró kicsi lépések már történtek: van rss és lesz blog is hamarosan. (Mindig ígérgetem, de nagyobb ívű dolgokkal csak Hegyalja után tudok foglalkozni, ami pedig a jövő héten lesz, utána a nyarat a napi munka mellett vad marketingeléssel töltöm, ennek első lépése lesz a szerkesztőségi blog elindítása, meg persze egy csomó nemszeretem szórakoztatóipari vacak - ennyi elég is a munkahelyi blogolásból).

Visszatérve a Kisvárosira: szerénytelenség lenne teljesen lebecsülni e blog hatását, hiszen közösségszervező ereje azonban volt, és talán van is még. Bár a fórum már nem olyan élénk, mint például a Kis Helyi Médaháború idején, vagy éppen egy-egy városi botrány, ügy alkalmából. Meg aztán a GoldenBlogos Top 100-ra is büszke vagyok, mint ahogy a hírblog kategória közönségszavazatos harmadik helyére is tavalyról. Jut eszembe, az idén is van GoldenBlog, igaz, illúzióim nincsenek, két fő okból sem: egyrészt én is leeresztettem, sehol egy jó kis "Gyurcsány, a kurva csomagod", ráadásul a hazai blogszcéna örvendetesen nagyot fejlődött, ezáltal már a marketingipar is használja, de még a politikai kommunikáció is, lásd az Amőbán található blogot.
Szólj hozzá

blog