2006. aug 01.

Zenthe Ferenc

írta: korbelygyorgy
Zenthe Ferenc

Ritkán teszünk ki a BEOL főoldalára országos hírt, tegnap ez történt, néhány óráig kinn volt Zenthe Ferenc halálhíre, mert úgy gondoltam, a mi olvasóinknak is fontos információ ez. Visszaemlékezések sora született azóta, nekem valahogy a Bajláé tetszik a legjobban.

Ritkán teszünk ki a BEOL főoldalára országos hírt, tegnap ez történt, néhány óráig kinn volt Zenthe Ferenc halálhíre, mert úgy gondoltam, a mi olvasóinknak is fontos információ ez. Visszaemlékezések sora született azóta, nekem valahogy a Bajláé tetszik a legjobban. Íme:

Néhány éve egy humorosnak gondolt, kabarészerű darabban volt szerencsém egy színpadon, egy jelenetben közreműködni Zenthe Ferenc oldalán a Veszprémi Petőfi Színházban.

Nekem is van egyébként személyes élményem, de nagyon kicsi és nagyon lényegtelen: huszonéves koromban a Budapest 70-es hivatalnál postáskodtam (most nem tudom, hogy hívják, de még mindig ott van a Keletinél), egyebek közt Zuglóban is helyettesítgettem. Az Amerikai úton lakott akkoriban Zenthe Ferenc, többször találkoztunk, beszélgettünk néhány szót, mint ahogy egy nyugdíjas beszélget a postással - szóval az én emlékeimben így is megmarad a nemzet színésze.

Szólj hozzá