2006. aug 09.

Felpörgetve

írta: korbelygyorgy
Felpörgetve

Titkon számítottam egy féllaza uborkaszezonra, ami light munkavégzéssel járt volna. De mondjuk annyi belefér, hogy szép nyugisan, két biciklizés között megírom végre az értékesítőinknek azt az online marketing segédanyagot, amivel könnyebben győzködhetik printre szocializált ügyfeleiket az internetes hirdetés hasznosságáról (tényleg, tud valaki ilyesmit küldeni nekem?).

Titkon számítottam egy féllaza uborkaszezonra, ami light munkavégzéssel járt volna. De mondjuk annyi belefér, hogy szép nyugisan, két biciklizés között megírom végre az értékesítőinknek azt az online marketing segédanyagot, amivel könnyebben győzködhetik printre szocializált ügyfeleiket az internetes hirdetés hasznosságáról (tényleg, tud valaki ilyesmit küldeni nekem?).

Helyette mindenféle napi dolgok a nyakamon: egy névszponzoros 20-ai buli ránk vonatkozó kötelezettségeinek megszervezése (egyébként az újkígyósi erősember-versenyről van szó), szépségversenyünk díjainak átadogatása, persze kategóriánként külön-külön, napi munka és ma például dolgoztam az anyalapnak is: a holnapi újságban jelenik meg egy riportom az orosházi kocsigyújtogatásokról (a részletesebb írás egyébként már fenn van a BEOL.hu-n, úgyhogy egyelőre egy jó alvás is álom. Most például oda indulok, de gyorsan...

Szólj hozzá

beol