2006. aug 10.

Motiválni az integrált belső hatékonyságot

írta: korbelygyorgy
Motiválni az integrált belső hatékonyságot

Tonnaszám kell gyártanod a stratégiákat, koncepciókat, beszámolókat, prezentációkat? Nem jut eszedbe semmi eredetinek tűnő gondolat? Le kell nyeletned főnökökkel/kollégákkal/partnerekkel valami nagyon új vagy szokatlan dolgot? Nem tartanak elég trendynek? Mostmár a te panaszodra is van megoldás az interneten:

Tonnaszám kell gyártanod a stratégiákat, koncepciókat, beszámolókat, prezentációkat? Nem jut eszedbe semmi eredetinek tűnő gondolat? Le kell nyeletned főnökökkel/kollégákkal/partnerekkel valami nagyon új vagy szokatlan dolgot? Nem tartanak elég trendynek? Mostmár a te panaszodra is van megoldás az interneten:

http://www.adi.priv.hu/cucc/bullshit2.html

Egy kis ízelítő:

Nincs más dolgunk, mint sűríteni a XXI. századi színvonalú akció-rádiuszt.

Felelősséggel kell ritkítani a költséghatékony csapatot.

Elsődleges fontosságú lenne motiválni az integrált belső hatékonyságot.

Négy-öt ilyen mondat után a főnökség tagjai és az üzleti partnerek majd csak ámulnak, és fizetnek, te pedig elégedetten hátradőlhetsz. Mondjuk ilyenkor sem árt elgondolkodni azon, hogy nem halaszthatjuk el előmozdítani a korreláló eredményjavító hatást.

Szólj hozzá

marketing kommunikacio