2006. aug 19.

Az erő velünk van

írta: korbelygyorgy
Az erő velünk van

Ez az augusztus huszadika nekem most amolyan szponzoros-puccos dolog lesz, persze azért nem kell túl komolyan venni, én sem veszem. A BEOL egy ideje névszponzorként támogatja az újkígyósi erősemberversenyt (most lé gy okos, Domokos: ezt hogy kell írni? Szerintem így, egybe, kötőjel nélkül), igaz, hogy örököltem a dolgot, de belefér a fílingbe, ezt meg is indokoltam a lap szerkesztőségi blogján.

Természetesen semmi protokoll: póló, rövidnadrág, család kocsiba be, kettesbe be, Erikánál ott lesz a jogsi (spontán, persze) néhány sör a barátokkal és jó napot. Magát a protokolláris részt is elpasszoltam Vandlik kollégának, mint a BEOL csúcsfőnökének, aki immár regionális koordinátorként építi az ASM-portálcsaládot Kelet-Magyarországon.

Szólj hozzá

beol