2006. okt 24.

Ünnep vagy mi

írta: korbelygyorgy
Ünnep vagy mi

Reggel még egy nyugis napnak indult a dolog, a netvibes-on átfutottam a vonatkozó híreket: magyar módi szerint átkúrták a Kossuth térieket, a fene sem gondolta, hogy október 23-a kétszeresen is benne lesz a törikönyvben, ráadásul kerek évforduló kapcsán.

Persze az előre tervezett családi program nem maradt el, Szeged, Vadaspark, hadd lásson a gyerek olyan állatokat, amilyeneket még soha (mondjuk igazán közelről disznót, birkát, tehenet sem látott, tehát ilyen erővel elvihettük volna egy tanyára is), de a lényeg a szolid, verőfényes családi kirándulás. A forradalmi tett annyi volt, hogy legalább ezen a szent napon nem a megszokott LukOil kútnál tankoltam gázt (nehogymá' a muszkák zsírját hízlaljam október 23-án), hanem a MOL-nál.

Sőt, hazátlan bitang vagyok, mert délután az első ütközeteket át is aludtam, de aztán minden csápommal rámentem az eseményekre, tekintve, hogy ügyeletes vagyok - igaz, fővárosi cikkszolgálatunk is rajta van a dolgon, így a híreket tőlük kapjuk.

Az első reakció a döbbenet, a tehetetlenség. A rendőri erőszak minden formája felháborít, most még ezen kell kidühöngnöm magam, utána jöhet a higgadt elemzés. Szóval majd holnap.

Szólj hozzá

elkurtuk