2007. aug 06.

Hétfőre virradóra

írta: korbelygyorgy
Hétfőre virradóra

Huhhh, ez kemény menetelés volt... Ebben a pillanatban küldtem el Marinov Ivánnak, a HVG.hu szerkesztőjének a Helyi.érték javaslataimat, melyeket természetesen most nem hozok nyilvánosságra, legfeljebb kedden, a végeredmény tudatában. Tanulságos volt a hatvan lap (megjegyzem, már korábban is belenéztem egyikbe-másikba) áttekintése, azt hiszem, megér majd egy nagyobb lélegzetű írást is, hogy áll 2007-ben a települési online kommunikáció. Megmondom őszintén, talán helytelenül és fafajűen, de az alulról jövő kezdeményezéseket részesítettem előnyben a többmilliós (tízmilliós) hivatalos lapokkal szemben, és ez nem csak a blogger elfogultsága.

Huhhh, ez kemény menetelés volt... Ebben a pillanatban küldtem el Marinov Ivánnak, a HVG.hu szerkesztőjének a Helyi.érték javaslataimat, melyeket természetesen most nem hozok nyilvánosságra, legfeljebb kedden, a végeredmény tudatában. Tanulságos volt a hatvan lap (megjegyzem, már korábban is belenéztem egyikbe-másikba) áttekintése, azt hiszem, megér majd egy nagyobb lélegzetű írást is, hogy áll 2007-ben a települési online kommunikáció. Megmondom őszintén, talán helytelenül és fafajűen, de az alulról jövő kezdeményezéseket részesítettem előnyben a többmilliós (tízmilliós) hivatalos lapokkal szemben, és ez nem csak a blogger elfogultsága.

Azért a hivatalos lapokat sem szabad leírni, például teljesen pozitív számomra, hogy néhány megyei jogú városnál már egész markánsan megjelenik az e-közigazgatás - ami persze nem érdem, hanem elvárás, de mégiscsak ott van, míg máshol csak azt látjuk, hogy a polgi széles vigyorral elfoglalja a nyitólapot.
Délután azért bringáztam is egy jót, egy laza harmincast az egyik megszokott körúton (Szőlős-MOL-Kardoskút-Orosháza), közben pedig egy régen hallott kedvencem, a Joy Division szólt (róluk bővebben ezen a rajongói oldalon olvashat, aki nem ismeri, és persze itt egy YouTube videó is). A lényeg: a négy évet élt zenekar rendkívül fontosat alkotott fennállása négy éve alatt, ám Ian Curtis énekes öngyilkossága véget vetett ennek.

 



A banda Curtis nélkül folytatta, s olyasmi történt, ami korábban és azóta sem nagyon: más néven - New Order - ugyan, de sikeresebbek lettek, mint az előd, igaz, ez már egy másik zenekar, nem a hetvenes-nyolcvanas évek fordulójának posztpunk muzsikája, hanem a nyolcvanas évek new wave-je. Ízlés dolga, nekem tetszik az utóbbi is.

 

Szólj hozzá

bringa new order goldenblokk joy division