Emese vagyok
Lelkes Emesének immár honlapja is van: remek példa, hogyan lehet kitűnni a reklámzajból, hogy én is használjam ezt a trendi kifejezést, ami egyébként használatos a marketingszakmában, de így köznyelvivé válva elég hülyén hangzik.
Lelkes Emese az a butuska libuska, aki be akar lépni a Budapest Bankba dolgozni, miközben egyre több szerencsétlen szituációt produkál - ismerjük az életből ezt a típust. Az már más kérdés, hogy illendő-e ilyesmivel viccelődni, főleg egy pénzintézetnek, de szerintem belefér.
Most egyébként láthatóan a bankok nagy reklámhajrában vannak, érthető okokból. A produktumok egész jók. Bár számomra a Raiffeisen családja elég erőltetett, a CIB állatorvosa viszont ötletes, talán Emesénél is jobb, amelynek egyébként a második, harmadik része már nem az igazi . Az Erste Bank családja több éve van porondon, tipikus konzervatív reklám: szolid család, hétköznapi problémák, néha egy kis humor, de semmi kilengés. A K & H továbbra is a fiatalos imázst nyomja - egyszerűen, de kellemesen.
S hogy a reklám a folklór része, legyen itt egy bizonyíték: Emese-paródia, ugyancsak a YouTube-ról.