2008. már 03.

Web(1)szerkesztők a webkettő felé

írta: korbelygyorgy
Web(1)szerkesztők a webkettő felé

A vállalati továbbképzések többnyire az unalom szinonímái, szerencsére én ezt most megúsztam: pénteken és szombaton a cégünk fővárosi központjában egy tényleg élvezetes képzésen vehettem részt más megyei kollégákkal együtt. Az előadó Pécsi Ferenc, alias Pollner volt, akinek a dolgai - elsősorban a Médiablog - évek óta muníciót adnak nem csak a blogoláshoz, hanem az online szerkesztői munkához is, így számomra nem a nagy rácsodálkozás, hanem a megerősítés jegyében telt a két nap.

Jó móka volt: többnyire a print médián szocializálódott, most online szerkesztő kollégák megismerkedtek az rss-sel, a linkgyűjtő szolgáltatásokkal, sőt a csúcspont az volt, amikor mindenki létrehozta a saját blogját. Bár én felmentett voltam, azért nem húztam ki magam a munka alól és csináltam egy továbbképző blogot, ami persze nem kerül le később sem a hálóról, de nem tervezem, hogy továbbköltöznék. Pedig nem is rossz a blogger.com admin felülete, egy nagyon fontos előnye van ezzel szemben: folyamatosan frissül, így nem fordulhat elő, hogy elszáll az anyag, ahogyan ez itt gyakori eset. (fotó: webisztan.blog.hu)

Ja, és ami máskor breaking news, most eltörpül: ma Orbán Viktor nagymesterrel találkoztam, a Nagy Kampány jegyében ugyanis ellátogatott a szerkesztőségünkbe is. Szerettem volna egy videót csinálni, de azt nem engedte a sajtós nőszemély, így "csak" folyamatos nyomkövetéssel, fotógalériával és (klasszikus) interjúval tudtuk kiszolgálni a népet Viktor viharsarki jelenlétéről, a jelek szerint nem is hiába, mert egész jó napi eredményt mutatott néhány perce a Webaudit.

Szólj hozzá

pollner orban beol online ujsagiras