2008. aug 01.

Golden Blog

írta: korbelygyorgy
Golden Blog

A Golden Blog 2008-as bejelentésekor elmélkedtem arról, hogy bár én ezeken a dolgokon már túl vagyok, álltam a barikád mindkét oldalán, de milyen kár, hogy korábban nem volt Komplex kategória, mert akkor nem kerülök nem egészen odaillő skatulyákba, mint például Hírblog, meg Közéleti blog, ahogyan ez történt 2005-ben és 2006-ban.

Mit ad Isten: nézem a listát és ott van a Kisvárosi webnapló, valaki(k) ismét jelölt(ek), ami nagy megtiszteltetés számomra és egy újabb dilemma elé kerültem. Olyan globális és lokális népi bölcsességek járnak a fejemben, hogy "ugyanabba a folyóba nem lehet kétszer belelépni", meg "egyszer volt Budán kutyavásár", és persze: "a csúcson kell abbahagyni".

Az a része nem zavar, ha 177. leszek, hiszen már az is megtiszteltetés (tényleg!), hogy az ötszáz nevezőből felkerült a Kisvárosi webnapló erre a listára, inkább az a gondom, hogy illendő-e blog és persze egyéb dinoszauruszként itt tanyázni, amikor a magyar blogoszféra csak fejlődik, fejlődik, lásd a rengeteg új blog.hu-s felhasználót, illetve csak emlékeztetnék, hogy az elmúlt egy-két évben Orosházán milyen pezsgés indult be e területen.

Megsúgom, egyet én is jelöltem a Helyi.értékbe, egy teljesen közelit, aminek én csak olvasója vagyok, még kommentelni sem szoktam, de miért is tenném, ha ezt megtehetem a vacsoraasztalnál is.

Szólj hozzá

goldenblog