Az idei felhozatal - bírjátok?
A Kreatív Online az idén is összegyűjtötte a legjobbnak ítélt reklámanyagokat (szpotokat és kreatívokat), ebben szerepel a Borsodi Zenei Fesztiválok (benne a Hegyalja) nagyferós szpotja is, ami több szempontból is zseniális. Ez nem kötelező hazabeszélés egyébként, nekem a Feró által bevállalt önirónia tetszik legjobban:
Ha a legjobbat kellene kiválasztani, nekem ez jön be leginkább, a reklámozott termék egyébként a mostanában komoly presztízsvesztésen átesett Vodafone, ez a szpot viszont zseniális, eredeti és én a mai napig tudok rajta röhögni
S ha már fesztiválipar: a Sziget szpotjának a rövidebb változata nekem jobban tetszik, de ez is jópofa:
A többi persze nem rossz, de szerintem felejthetőek, többnyire a korábbról ismert panelek köszönnek vissza. 2009 alapvetően nem a kiugró reklámok éve volt, ez nyilván a válságnak és az óvatosabb reklámköltéseknek köszönhető, bár szerintem ilyenkor kellene robbanniuk az olcsóbb, de ötletes dolgoknak. Hát ez most nem igazán jött össze.