2010. feb 05.

Szolidaritás a cigibloggal

írta: korbelygyorgy
Szolidaritás a cigibloggal

Igen, dohányzom, és ettől nem vagyok másodrendű állampolgár (vagy nem ettől, hehehe), még hogyha mostanában ezt a cselekvést, szenvedélyt, akármit próbálják egyesek beállítani a legsúlyosabb emberiségellenes bűntettnek.

Létezett (létezik) egy cigiblog a Blog.hu-n, melyről nekem fogalmam sem volt egészen ma reggelig, amíg nem olvastam, hogy betiltották, vagy legalábbis a hivatal packázásainak esett áldozatul. Pont a fogyasztóvédelmi hatóság kavarja a szart, az a szervezet, ami szerintem a fogyasztói társadalomban a legnormálisabb hatóságnak kellene lennie, most hadd ne részletezzem, hogy miért (a másik a versenyhivatal, amely egyébként számomra szimpatikus módon dolgozik).

Szóval a részletek itt olvashatók, a szimpatizáns Facebook-közösség itt van, én pedig egy naturális, provokatív, meglehetősen béna önfotóval fejezem ki szolidaritásomat a Cigibloggal. Hangsúlyozom, ilyen öncigizős képeket eszembe sem jutott volna kitenni a blogomra, amúgy ugyanis én rendes dohányos vagyok: nem füstölök más orra alá, nem füstölöm tele a lakást és az irodát, nem kínálgatok mást, én sem lejmolok le senkit, mert sodrom a cigijeimet és persze nem népszerűsítem a dohányzást.

De a jelek szerint az alapvető szabadságjogokért (igen, vazze, a cigizés is az) most ez is megengedett.

Szólj hozzá

dohányzás fogyasztovedelem cigiblog