2010. már 28.

Megúsztam Mesterházyt...

írta: korbelygyorgy
Megúsztam Mesterházyt...

... de ti nem, mert ide beszúrom a vele készült interjút. Szombaton este hat órakor az MSZP miniszterelnök-jelöltje úgy döntött, ő most szerkesztőséget akar látogatni. Ezzel ugye esélye volt találkozni a Vasárnap Reggel maroknyi stábjával, meg a szerencsétlen ügyeletes újságíróval, aki egyúttal megnyert egy interjút is, mert az minden megyei vagy országos listavezetőnek jár.

Szerencsére Kovács Attila kolléga volt ez az ügyeletes, aki videóra is dolgozik, tekintve, hogy tíz évet töltött az RTL Klub híradójánál, így motivált az ilyen multimédiás megoldások iránt. (Én egyébként ebben az időpontban néhány méterrel odébb Kiss Tiborral interjúztam, igaz, csak mobilra és audióban.)

Az interjú elég jól fut, legalábbis az írott változata, mondjuk kellett hozzá az a cím, amit adtunk neki, mondjuk a kommenteket még nem mertem megnézni...

Hát akkor fejlődjünk ideológiailag...

 

Szólj hozzá

mszp mesterházy beol kampány2010