2010. sze 19.

Freeblog címlapszerkesztő voltam

írta: korbelygyorgy
Freeblog címlapszerkesztő voltam

Egy kellemes kalandban volt/van részem: a Freeblog Hétvégi kiadásának ma én voltam a szerkesztője, miután a site egyik vezetője felkért erre. Ez azt jelenti, hogy a blogfarm, ahol több mint hét éve albérlő vagyok felkért, hogy ezúttal én rakjam össze a nyitólap tartalmának főrészét, azaz válogassak ki hét linket a házi felhozatalból.

Persze igent mondtam, hiszen lényegében a szakmámat gyakorlom, csak egy kicsit másként, viszont bajba is sodortam magam, mert igazából már régen nem úgy olvasok blogokat, mint régen: nem vadászok újdonságokra, hiszen a Google Readerbe már évek óta bekötöttem a nekem fontosakat és viszonylag ritkán veszek fel újakat.

Tegyük hozzá: míg korábban a Freeblog a hazai blogszcéna zászlóshajója volt, mára szinte mindenki a Blog.hu-ra és más szájtokra vándorolt át, így alaposan bele kellett mélyednem az itteni kínálatba. Így aztán a tag-ek segítségével álltam munkához és kiválasztottam hetet (megjegyzem, ennek többszörösét is kiválaszthattam volna, egész jó blogokba olvastam bele, mi több, volt, ahol ott is feledkeztem...)

A kiválasztásnál fő szempont volt a sokszínűség, így van ego, celeb (Bornai Tibor, KFT), bringás, szakblog egyaránt - az eredmény még néhány óráig látható a Freeblog.hu-ra kattintva.

Szólj hozzá

freeblog