2012. jún 07.

Pénteken búcsúztatják Németh Bandit

írta: korbelygyorgy
Pénteken búcsúztatják Németh Bandit

azaz dr. Németh András állatorvost, aki május 28-án hunyt el - mint ahogy ma erről értesültem. Egész véletlenül, ugyanis mi is szoktunk kirakni anyakönyvi híreket és bár úgy csináltam, mint aki bizonytalan, a twitteren megerősítették, hogy valóban róla van szó. Aztán rákerestem a weben és főleg a lovas szaksajtóban találtam nekrológot, például itt.

András több mint húsz éven át három kutyageneráció "háziorvosa" volt nálunk, kezdődött egy sajnos nagyon rövid életű spániellel, majd egy 12 évet élt airdale terrierrel, és a mostani kilenc éves törpe schnauzer is az ő páciense volt, szerencsére csak rutintalálkozások idejére. Cassandra, az airdale életéért kifejezetten sokat küzdött nem egészen tíz éve, 2002 végén, amiért én nagyon hálás vagyok neki.

Persze nem csak ezért nagy veszteség ez, és nem csak az állatoknak és állattartóknak, hanem mindenkinek, aki ismerte, hiszen egy nagyon jószándékú, jóindulatú, művelt, tájékozott, nyitott (és még ki tudja, hány pozitív jelző tehető még ide) ember volt.

Szólj hozzá

Németh András Orosháza