2013. dec 10.

Közkincs lett néhány Rouge-nóta - emlékszik még rá egyáltalán valaki?

írta: korbelygyorgy
Közkincs lett néhány Rouge-nóta - emlékszik még rá egyáltalán valaki?

Nem mentünk át videóblogba, annál is inkább, mert a vizuális élmény sajnos beszerzési forrás híján viszonylag alacsony, de itt nem is ez a lényeg, hanem az audióhatás.

Remélem, a korabeli Rouge zenekar tagjai nem rúgják szét a seggem így virtuálisan, de ma délelőtt átmentem online kiscserkészbe és kitettem a YouTube-ra néhány számot a szerintem méltatlanul elfeledett kilencvenes évekbeli zenekartól.

A dolog úgy kezdődött, hogy készülök írni egy nagyobb lélegzetű posztot a minap publikált Quart-listáról (mostmár higgadtan, a Nihil-ovációból némileg felébredve), s ehhez gyűjtögetem a - szerintem - kihagyott dalokat, előadókat, s arra döbbentem rá, hogy a Rouge teljesen elveszett az analóg világban, alig találtam egy-két cikket, illetve egy albumot a saját gépemen, melyeket még DJ Lala digitalizált arról a legendás kaziról, amit mi is cikkcakkosra hallgattunk húsz vagy több évvel ezelőtt.

S ha már egyet feltettem a YouTube-ra így állóképpel, miért ne menjen több is, így kiválasztottam azt a hat magyar nyelvűt, ami szerintem a legjellemzőbb a bandára. Viszont hiányzik még néhány, például a Most hozott lázba 68, amit sajnos nagyon nem találok. Esetleg valaki?
















Szólj hozzá

rouge kilencvenes évek