2014. feb 11.

Így kezdte karrierjét a MÁK elnöke

írta: korbelygyorgy
Így kezdte karrierjét a MÁK elnöke

dancsocikk_1392098232.jpg_600x1402

Tök jó, hogy az orosházi könyvtárosok Tumblr-jén mindig előkerül valami izgalmas retró dolog, most éppen az én egyik zsenge interjúm egy fiatalemberrel a Párbeszéd című sufnilapból, melyre egyébként egyre büszkébb vagyok, különösen így a pályaelhagyás küszöbén.

Szóval itt egy fiatal, ambiciózus fiatalember, akinek nem mellesleg én mutattam meg, hol vannak a helyi liberális pártok irodái (mert akkor még a Fidesz is annak számított ám, kedves fiatal olvasó), s az elmúlt két évtizedben komoly karriert futott be országgyűlési képviselőként, polgármesterként, banki vezetőként, egyetemi oktatóként, most pedig a Magyar Államkincstár elnöke éppen ettől a hónaptól.

Szóval találkozás egy fiatalemberrel, a szembesítés szerintem nem az én dolgom, én inkább azzal a fiatalemberrel szembesülök, aki képes olyan naiv kérdéseket feltenni, hogy "És csak egy hónappal később sugározták a műsort?"

 

Szólj hozzá

orosháza dancsó józsef orosházi párbeszéd