2017. jan 24.

Még mindig bolondfelvonulás: itt vannak a videók is

írta: korbelygyorgy
Még mindig bolondfelvonulás: itt vannak a videók is

Két teljes nap kellett, mire összehoztam ezt a pár percnyi anyagot, ami persze nem azt jelenti, hogy olyan míves munkát végeztem volna, inkább csak élvezkedtem egyet a YouTube által nyújtott újdonságokon. Egész praktikus és jól kezelhető szerkesztői felületet hegesztettek a google-osok, öröm volt vele dolgozni.

Csodát azért ne várj, tulajdonképpen csak azt látod, amit egy bekapcsolt mobil rögzíteni képes, a többit a rendszer javította automatikusan, meg néhány felesleges üresjáratot kivágtam. Legalább egyszer azonban mindenképpen érdemes végignézni, mert szerintem nagyon ritka ez a látvány. 

 

 

 

 

Szólj hozzá

farsang youtube zell im wiesental bolondfelvonulás