2003. nov 21.

írta: korbelygyorgy

 A néhai (?) statcenter honlapján találtam ma ezt, kíváncsi vagyok a megújulásra és csodálkozom az eddigi tökölésen. Bár én nagyonis elégedett vagyok a Statsectorral, csupán nagyon sok ottani bloggert hiányolok...

Mi történt?

A StatCenter fő tárolója okt. 15-én megsérült...16-án pedig a mentés tárolója. Mindkettő adathordozó felületén fizikai sérülés történt. A kettő tároló azonos típusú, egyszerre kezdték a szolgálatot. Talán ugyanazon gyártási, minőségi problémájuk volt.

A fő tároló adatmentéssel foglalkozó profiknál is járt, de sajnos hiába...

Így jártunk, 'elszállt' minden... pontosabban: majdnem minden adat.

 

Indulás hamarosan!

A StatCenter 2004-ben újra elindul. Kicsit másképp, több szolgáltatással, és túlbiztosított mentési rendszerrel.

Szólj hozzá