2003. nov 24.

írta: korbelygyorgy

Hát most én is bírálni fogom a független hatalmi szervezetet, ezúttal a Cégbíróságot. Ma délben tudtam meg ugyanis, hogy egy új állásfoglalás szerint nem lehet bejegyezni a .hu, .com, .net stb. végződésű cégneveket, mert csak.Nem zavarja őket, hogy a tényleges internetes cím is az enyém, ragaszkodnak a saját rögeszméikhez (hülyeséget akartam írni, de hát nem vagyok én egy Tamás Gazsi :-)).

Erről még talán nem is írtam: bt-t alapítunk mi az én életem párjával, persze nem kell nagy kaszálásokra, szuper tevékenységre gondolni: kényszervállalkozásról van szó,. ami az egyre több gondot okozó szellemi szabadfoglalkozást váltja ki, az ilyen számlákat ugyanis egyre kevésbé nézik jó szemmel a kifizetőhelyek. A betéti társaság arra is lehetőséget ad egyébként, hogy bizonyos ötleteket ezen keresztül valósítsunk meg, olyasmiket, amik az elmúlt években pont ilyen szervezeti hiányosságok miatt elsikkadtak vagy más csinálta meg. De mivel nem lehet Korbely.hu Kommunikációs és Tanácsadó Bt. a neve, el is keseredtem, mert ügyvédünk a szürke és unalmas Korbely Kommunikációs és Tanácsadó Bt. nevet adta neki... Ennél még valami snassz Média elő vagy utótagú elnevezés is jobb lett volna :-(
Szólj hozzá