2004. feb 12.

írta: korbelygyorgy

Ismét feszes előredolgozás következik: hétfőn a Postás újságnak dolgozom vad erővel, Körösladányba kell mennem egy interjút elkészíteni egy ottani postás hölggyel, utána Békéscsabán van dolgom, tehát oda az egész napom. Szerdától pedig Agromash+Expó a vásárvárosban, itt pedig mint Agrárkapu tudósítói különítmény mutatjuk meg az agrárszférának, hogy gyorsabb a net, mint a Szabad Föld, de még a Falurádiónál is. A cégcsoporthoz, amelynél dolgozom, tartozik az Agrárkapu is, talán már ezt említettem (hát persze, Bábolna kapcsán), ennek a napi frissítéséért felelek, adott esetben virtuális árufeltöltő is vagyok, legutóbb éppen állatmérlegeket helyezgettem el az online áruház polcain. Szakmailag egyébként ez nagy megtiszteltetés, hogy mi vagyunk a vásár hivatalos netes partnere, ezért gőzerővel nyomjuk majd fel a kis színeseket, no meg a PR-cuccokat reménybeli ügyfeleinkről. Én egyébként kedvelem ezt a fajta munkát, annak ellenére, hogy fárasztó: igazi online újságírás, pörgősebb a napilapnál, intelligensebb a rádiónál, pedig itt is hajlamos az ember a felületességre.

A rádiós feladatok pedig majd itt tornyosulnak, mivel nekem nincs helyettesem, legfeljebb a gyulai kolléga segít majd ki 1-2 hanganyaggal. Éppen ezért nagyon remélem, hogy semmi extra nem történik a megye déli, nyugati részein, ami az én működési körzetem, mert így az előre elkészített álló anyagok nagyon jól kiváltják majd az elmaradó aktualitásokat.
Szólj hozzá