2004. már 23.

írta: korbelygyorgy

Mától egy darabig ugyanaz szól a gyerek(bocsánat: tini-) szobában, mint a nappaliban: Belga. Vén fejjel én is nagy kedvelője vagyok ennek a triónak (+ Titusz), akik szerintem most komoly vérfrissítést jelentenek a hazai zenei akármicsodában, persze módjával, mert pont az a poén bennük, hogy nem szabad komolyan venni őket, mert ha így teszünk, könnyen pofára eshetünk. De az igazi zseniális dolgokban pont ez a jó: nem lehet őket behatárolni, besorolni, kategorizálni, ezáltal nagy szavakat gyártani róluk.

Ma délelőtt jutottam hozzá a Jön a Gólem című albumhoz (melyet egyébként a Tesco terjeszt - újabb fricska), hadd ne áruljam el, milyen forrásból és formátumban, igazából végighallgatni még nem sikerült, csak néhány számot, de máris vannak kedvenceim, például a Királyok a házban vagy a Képviselő boogie, de ez csak első hallásra van, szerintem ez még módosul. Kíváncsi vagyok, a nyári fesztiválokon mi lesz, de szerintem egyértelműen nagyszínpadon lépnek fel.
Szólj hozzá