2004. ápr 07.

írta: korbelygyorgy

Elmentem  délután a helyi holokauszt ünnepségsorozat nyitóeseményére, csináltam két interjút is a képen látható hölgyekkel: Wágner Anna egy fiatal, huszonéves fotóművész, aki auschwitzi sorozatát állította ki, mellette dr. Kurzweill Ágenes látható, aki túlélőként mondott beszédet. Ez volt a nyitó, április folyamán lesz még Anna Frank színházi változat, illetve levetítik A zongorista című Polanski-filmet is.

Itthon pedig az új Eudora telepítésével voltam elfoglalva. Korábban ez volt a kedvenc levelezőprogim, de néhány éve a Mozilla Mailre tértem át, mivel praktikusabb, hogy össze van kombinálva a böngészővel, ráadásul semmiben sem rosszabb a többinél, kezel több címet, továbbá biztonságos. Egyelőre csak tesztelem az Eudorát, még nem döntöttem el, hogy visszatérjek-e hozzá.

Végül csak úgy döntöttem, hogy elmegyek az EU-rendezvényre holnap, általában nem kedvelem a konferenciákat, ez aonban tényleg érdekesnek ígérkezik, meg aztán mint pályázati tanácsadói feladatokat is vállaló bt. vezetőjeként ez a minimum, hogy a számomra egyébként nem túl izgalmas uniós témát egy kicsit a komolyságán kezelem...

Szólj hozzá