2004. ápr 23.

írta: korbelygyorgy

Annak ellenére, hogy péntek van, elég dógos volt a napom (az utóbbi időben igazodtam a köztisztviselői munkarendhez, így délutánonként inkább lepihentem :-). Ma délelőtt azonban előadás volt, marketingkommunikáció, egész gyorsan elment az idő, meg hasznos is volt persze, utána rádió, néhány archív anyagot adásba tettem. Délután az Agrárkapu jövőjéről tárgyalás az ügyvezető kolleginával (semmi jelentős, változik néhány feladatom, viszont anyagi értelemben nem volt mindegy a megbeszélés tárgya, szerencsére minden különösöebb alku nélkül meg tudtunk egyezni.

A délutáni-esti kutyasétán megnéztem a belvárosi nyüzsit, fél nyolc körül csak úgy nyüzsgött a város, a megasztáros fellépőkre voltak gondolom kíváncsiak, kár, hogy nem vittem fényképezőgépet. Egyébként a színfalak mögött megpillantottam magát a nagy Tóth Veronikát, ami nem azt jelenti, hogy gúnyolódnék, csak olyan morbid és hülye dolog ez a sztárcsinálás. Én persze nem vártam meg, de úgy tudom, Oláh Ibolya viszont a hírek szerint nem lépett fel, láttam viszont Szabó Lesliet ugyanabból a mikrobuszból kiszállni. Hogy voltak-e még megasztárok, nem tudom, lehet, hogy ők máshol hakniznak. Ebben a műfajban egyébként az Irigymirigy  a legprofibb, akik képesek egyszerre több helyen is fellépni négyes-négyes felállásban, sőt hallottam már olyat is, hogy háromfelé is szakadtak egy éjszaka.

A Békés Megyei Hírblogggal ma keveset foglalkoztam, csupán feldobtan néhány hírt. Kellemes meglepetés: a csekély, egész pontosan nulla promóció mellett ma eddig 29 találat jött be, ebből maximum 5-6 az enyém a frissítések miatt, annál is inkább, mert ma alig ültem gép előtt.

Holnap délelőtt családlátogatás: a szüleimhez megyünk Csabacsüdre, előtte azonban beugrok az orosházi önkormányzat ünnepi testületi ülésére, amiről mindenképpen tudósítani akarom a rádiót, egyrészt, mert szakmailag indokolt a hírérték miatt, másrészt pedig néhány szívemnek kedves tényleg értékes ember is kap kitüntetést, így velük is készítek interjúkat.
Szólj hozzá