2004. ápr 27.

írta: korbelygyorgy

Még mindig nem Kondratyev kolléga tudományával foglalkozom, délután egy kicsit barkácsoltam ugyanis és most kiélveztem annak gyümölcsét: nyomorult gagyi - mondhatnám, teszkógazdaságos - szobabiciklim mostanában nyikorog, mégpedig három kilométer után, három kilométer pedig nem sok (igaz, jóval több, mint hagyományos biciklin megtéve), tekintve, hogy nem 1-2, de nem is 5-6 kilót kellene leadnom úgy, hogy diétázni nem vagyok hajlandó. Na szóval szétszedtem a hajtókarnál lévő burkolatot és megolajoztam a cuccot, most nem nyikorog, így a híradó alatt, meg egy kicsit utána is tekertem, mint az állat.

Valószínűleg ezzel a dolgozattal  van összefüggésben, hogy késő délután a kutyával is többet jártunk, mint a szokásos rutinkör: a "kertek alatt" elmentünk egészen a Bajcsy-Zsilinszky utcáig, aztán a városon keresztül vissza, szóval itt is többet teljesítettem mint három kilométer. De nincs menekvés, neki kell ugranom, annál is inkább, mert két másik tárgyból is írnom kell a héten, illetve a hétvégén. Ráadásul ez reáltudomány,  itt hablatyolni nem lehet, tehát cseszhetem újságírói vénámat, esetünkben mellébeszélő képességemet.
Szólj hozzá