2004. jún 20.

írta: korbelygyorgy

Nem voltam túl aktív blogozó a hétvégén, ami persze nem azért volt, mert afféle jó bölcsész módjára a hétvégén elkerültem a gépet (pedig ez lenne a helyes, szavamra), hanem mert mást csináltam, szigorlatoztam például külgazdasági ismeretekből (ötösre :-)), családi ügyekkel voltam elfoglalva (hatodik házassági évforduló; családlátogatás), kutyakiképzés és egyebek, meg persze volt ebben munka is, elkészültem például a tokaji sajtóanyaggal, holnap megkezdem a szétküldést. Túl sok új infó nincs benne - legalábbis a blogon olvashatókhoz képest - azonban ha valakit érdekel a dolog, mármint médiásokat, az dobjon nekem egy emilt ide, de hangsúlyozom, a legfontosabb hazai lapok, tévék, rádiók, portálok kapnak ilyen anyagot, sőt a határon túli magyar ukrán, szlovák és román lapok is, tekintettel  Tokaj és Rakamaz földrajzi helyzetére, meg az eddigi tapasztalatok is igazolják, hogy érkeznek innen fiatalok.
Szólj hozzá