2005. feb 27.

írta: korbelygyorgy

Alapvetően nem kedvelem a rádiós újságírást, vagy legalábbis azt, amit e címszóval végzek, végzünk, néha azonban sikerélményeim is vannak. Például ma reggel, saját műsoromat hallgatva: a jövő héten újrainduló gyulai 48-as klub szervezőjével csináltam interjút a héten, aki egyébként a Jaffa elnevezésű zenekar dobosa is. Tegnap késő este rakom össze a műsort, az interjúhoz eredetileg Hollywoodoo-zenét terveztem (ők és az Insipid játszanak a március 4-ei nyitóbulin), de amikor kíváncsiságból megnéztem a Jaffa honlapját úgy döntöttem, egy innen letöltött zenét szerkesztek be. Gyorsan átküldtem a rádió szerverére az mp3-at, beírtam a szinopszisba és meg is volt oldva a dolog. Most pedig megy le a rádióban, tök jó érzés: egy fiatal banda, talán életében először "benne van a rádióban", a hallgatók pedig nem az uniformizált sz*rt hallgatták (az igazsághoz azért az is hozzátartozik, hogy ez a rádiónk, a Rádió 47 igényesebb zenét játszik, mint a Rádió 1, de itt is elég merevek a szerkesztési elvek).
Lám-lám, ennyire egyszerű lenne a médiamegjelenés fiatal tehetségek számára, de mégsem az. Amelyik rádió pedig szívügyének érzi az alulról jövő törekvéseket, azt pedig cseszegetik  és elhallgattatják.

Szólj hozzá