2005. dec 20.

"Hangos" délután

írta: korbelygyorgy
"Hangos" délután

Tegnap délutánra elég sok dolgot előirányoztam magamnak, helyette persze mást csináltam: kategorizáltam végre audio adatbázisomat, de nem a néhány hónapja elkezdett táblázatkezelős módszerrel, hanem a WhereIsIt? elnevezésű progival, ami azért jelentős minőségi ugrás. Szóval ezzel telt a nap nagyobbik része, pedig még vár rám egy nagyobb lélegzetű cikk megírása, amiben 2005, illetve inkább a közelmúlt legfontosabb hazai albumairól írók néhány kis kritikát, vagy inkább recenziót, mert hát elég elfogult vagyok velük szemben és igazán rosszat sem az új Belgá(k)ról, sem a Quimby-ről, sem az Emil.Rulez-ről, sem Yonderboi-ról nem tudok írni, szégyenszemre a Korai Örömöt pedig még nem is hallottam, így erről csak az alapinfókat tudom leírni, meg persze áradozhatok egy kicsit egyik kedvenc bandám tekintélyes előéletéről.
Pedig jó lenne, ha karácsonyig születne ebből valami, "fa alá" jelleggel, de nem hiszem, hogy ez marad a koncepció, már csak azért sem, mert viharsarki vájtfülű legfeljebb online rendelheti meg az albumokat, s nem hiszem, hogy szombatig ideérne a futár akkor sem, ha ma indulna el a rendelés, márpedig figyelembe véve a sűrű napot kizárt, hogy ez ma megszületik.

Szólj hozzá