2010. aug 13.

Péntek 13.

írta: korbelygyorgy
Péntek 13.

Nem vagyok babonás, így a péntek 13-a sem érdekel (ma például kb. fél kettőig le sem esett, hogy az van), viszont mégiscsak valami égi játék részese lehettem azzal, hogy gyakorlatilag a megye más részeit szolid eső mosta, engem Kamut község határában brutális vihar (villámlással és dörgéssel) kapott el.

Már túl is mentem a falun (ami egyébként Index-falu, ha nem tudnád, ez a község nyerte meg ugyanis a portál versenyét, hamarosan bejegyzik az Index-parkot), amikor elkapott az égi áldás. A következő falu - Murony - még vagy öt kilométer, a fák nem védtek az eső ellen, ráadásul paráztam a villámlástól is, így irány vissza és egy helyi kocsmában kerestem menedéket. Bár nem szokásom, azért most alkoholt ittam bringázás közben, ráadásul délelőtt, de a bőrig ázást csak így tudtam ellensúlyozni.

 

Ezt láttam a kocsma teraszáról

Aztán kb. egyórás várakozás után mintha mi sem történt volna, ismét mosolygott a nap, ezért nem éltem a telefonos segítséggel (gyere már értem kocsival...), nem is fordultam vissza 20 kilométer után, hanem Békés felé indultam, a cél ugyanis az volt, hogy lássam/kipróbáljam a Békés-Békéscsaba kerékpárút új szakaszát. Nos, kellemesen csalódtam, mintha nem is az Alföldön tekertem volna.

Mintha nem is az Alföldön...

Összesen 56 kilométer volt a mai adag, a rövid időjárási fiaskót leszámítva teljesen ideális körülmények között. Hát igen, ilyenekre nem nagyon lesz módom, ha jövő héttől beindul a gyár.

Reggel még tervezek egy kb. 70 kilométerest oda-vissza, apámhoz megyünk látogatóba Csabacsűdre, a család autóval, én pedig - persze, ha az időjárás megengedi - keróval.

Szólj hozzá

bringa kamut index utca