2011. már 06.

Telenor Contact - vége az aszinkron kommunikációnak

írta: korbelygyorgy
Telenor Contact - vége az aszinkron kommunikációnak

A Telenort néhány poszttal korábban kritizáltam nem túl sikeres reklámszpotja miatt, de úgy látom, a másfél évtizede családi szolgáltatónk hosszú mélyrepülés után kezd magára találni. Egyrészt azzal, hogy szükségből kovácsolt erényt: nem hagyta, hogy presztízsveszteséget jelentsen számára az iPhone hiánya, helyette ráment az Android-hype-ra, s nem csak a szólamok szintjén, ahogy az az elején tűnt.

Ezen túl merész módszereket vetett be a marketingben, például bloggerek tesztelik a Galaxy Tab-et (két kétre én is bevállalnék szívesen egy ilyet, kérdés, lenne-e szívem visszaadni :)), s új akcióik is új szemléletet tükröznek.

A legfrissebb pedig az okos és nem okos telók "blackberrysítése", bárki számára lehetővé teszik a szinkron e-mail kommunikációt, azaz a júzer akkor értesül egy új üzenetről, amikor az valóban megérkezik. Azért forradalmi ez az új szolgáltatás, a Telenor Contact, mert az Android, az iPhone és a BlackBerry mellett például még a Symbian sem tudott eddig ilyet, így céges Nokia N97-esemmel is arra kényszerültem, hogy ha ügyeletes voltam vagy fontos emilt vártam, hogy folyamatosan szinkronizáljak, ami, valljuk be, elég eszelős tevékenység.

Üröm az örömben, hogy számomra okafogyott ez a szolgáltatás, de mindenki mást szívesen rábeszélek. A cégesen azért nem tudom telepíteni, mert az nem Telenor, az androidos Xperia 8-ra telepítettem ugyan, le is tesztelgettem, de felfüggesztettem, hiszen az Android-Gmail combó önmagában tudja ugyanezt és valljuk be, jobban is, mint a Contact.

Persze, tudjuk, nem mindenki használ Gmailt, amit az Android kiemelten támogat, tekintve, hogy közös anyukájuk a Google, valójába az én céges levelezésem is céges rendszerhez illeszkedik, ám mi ezt már néhány éve megoldottuk házilag: mind a közös céges, mind a privát céges levelezést átirányítottuk Gmailre, s így bármikor, bárhonnan hozzáférünk.

Szóval: én nem leszek Telenor Contact-használó, de az Android előtti időkben - nem is túl régen, néhány hónapja - lelkesen lecsaptam volna erre a lehetőségre.

Szólj hozzá

mobil telenor android