A 102. élmény
Bár T-Mobile nem a szívem csücske a falunkban lévő kritikán aluli szolgáltatás miatt (értsd, a lakásban egyáltalán nem használható a telefon, azaz ilyenkor át kell kapcsolnom Telenorra, igen, kedves T-Mobile, TELENOR-ra), de a csabai T-Ponttal egész korrekt a szakmai kapcsolat.
Most ráakadtam egy szintén pozitív projektre, érdekes is, hasznos is és az is tetszik benne, hogy a céges honlapok világa egy unalmas szürke massza általában, ez azonban egy átgondolt cucc: érdekes, hasznos, modern, ráadásul valahol jószolgálati is.
Arról van szó ugyanis, hogy a T-Mobile egy terméktípus népszerűsítését kezdte meg, mégpedig a tabletekét, függetlenül márkától és operációs rendszertől. Persze, hirdetések is vannak, mit vártál, ám nekem mégis szimpatikus, hogy a cég úgy gondolja, ahogy egyre több guru, azaz hogy az eddig PC-vel végzett munkák 90 százaléka simán átköltöztethető a táblagépre, természetesen megfelelő kiegészítőkkel, elsősorban billentyűzettel.
Sajnos nálam ez az arány jelenleg kevesebb, mint kilencven százalék, mivel a szerkesztőségi rendszerek nem fejlődnek ám olyan gyorsan, viszont én is egyre inkább beleszerettem a szinte talált hét colos táblagépbe (az Inviteltől kaptam hűségért cserébe szinte ingyen), holott korábban nem hittem volna, hogy létezik egy nem is túl szűk mezsgye okostelefon és laptop között.