2012. jún 15.

A 102. élmény

írta: korbelygyorgy
A 102. élmény



 

 

 

 

 

 

 

 

Bár T-Mobile nem a szívem csücske a falunkban lévő kritikán aluli szolgáltatás miatt (értsd, a lakásban egyáltalán nem használható a telefon, azaz ilyenkor át kell kapcsolnom Telenorra, igen, kedves T-Mobile, TELENOR-ra), de a csabai T-Ponttal egész korrekt a szakmai kapcsolat.

Most ráakadtam egy szintén pozitív projektre, érdekes is, hasznos is és az is tetszik benne, hogy a céges honlapok világa egy unalmas szürke massza általában, ez azonban egy átgondolt cucc: érdekes, hasznos, modern, ráadásul valahol jószolgálati is.

Arról van szó ugyanis, hogy a T-Mobile egy terméktípus népszerűsítését kezdte meg, mégpedig a tabletekét, függetlenül márkától és operációs rendszertől. Persze, hirdetések is vannak, mit vártál, ám nekem mégis szimpatikus, hogy a cég úgy gondolja, ahogy egyre több guru, azaz hogy az eddig PC-vel végzett munkák 90 százaléka simán átköltöztethető a táblagépre, természetesen megfelelő kiegészítőkkel, elsősorban billentyűzettel.

Sajnos nálam ez az arány jelenleg kevesebb, mint kilencven százalék, mivel a szerkesztőségi rendszerek nem fejlődnek ám olyan gyorsan, viszont én is egyre inkább beleszerettem a szinte talált hét colos táblagépbe (az Inviteltől kaptam hűségért cserébe szinte ingyen), holott korábban nem hittem volna, hogy létezik egy nem is túl szűk mezsgye okostelefon és laptop között.

Szólj hozzá

t-mobile invitel tablet