2012. jún 15.

Múzeumi tárgy lettem...

írta: korbelygyorgy
Múzeumi tárgy lettem...

mégpedig postamúzeumi, a napokban ugyanis aláírtam egy nyilatkozatot, hogy hozzájárulok, hogy a leendő békéscsabai postatörténeti gyűjtemény és kiadvány használja a velem kapcsolatos, illetve az általam létrehozott dolgokat.

Ne gondoljon senki nagy dolgokra (Korbely szaktárs bélyegzője, Korbely szaktárs bélyegnyalogató szivacskája), arról van szó, hogy valóban dolgoztam néhány évig a postán több helyen is (mozgópostafőnökség Budapest, 1-es posta Szarvas és Orosháza), tekintve, hogy eredetileg postaforgalmi szakközépiskolában érettségiztem. Valójában azonban már későbbi dolgokról van szó, szellemi szabadfoglalkozásúként bedolgoztam a Postás újságnak és nagy valószínűséggel az ott megjelent cikkeimet használják majd fel.

Mondjuk akkor is gáz múzeumba vonulni, még akkor is, ha a téma aktuális, merthogy most lesz a múzeumok éjszakája szombaton.

Szólj hozzá

posta