2004. júl 15.

írta: korbelygyorgy

Azér' minden nem lehet tökéletes, délelőtt már írtam volna blogbejegyzést, írtam is, csak éppen itt az IHM-sátorban volt egy kis technikai malőr, elszállt az egész. Nem tudom, egyedi esetről van-e szó, mindenesetre most dörzsöltebb leszek a mentésnél.

Szóval összefoglalva: megkezdődött az első nap, igaz, tegnap már voltak bulik. Én egész közelről egy nagggyon jó Korai Öröm- koncertet néztem meg, fenomenális volt, általában biciklizés közben szoktam hallgatni az ő anyagaikat, de most passzívan sem volt rossz :-) Két pódiumbeszélgetésen vagyok túl, most más van a színpadon, nagyon be vagyunk már készülve Faludyra, most kaptam a telefont, hogy odaért a kocsi értük, mindjárt indulnak Tokajba, remélem, ötre itt tudnak lenni. (A képet kivételesen loptam, forrás: Haon)

Szólj hozzá