2013. ápr 18.

Most először hűtlen leszek...

írta: korbelygyorgy
Most először hűtlen leszek...

cm_bihargo_1366285863.jpg_600x960

Nyolc év telt el az OKÉ alapítása óta, melyben néhány évig én is aktívan részt vettem, de legalábbis távollétem után is igyekeztem részt venni a felvonulásokon. Most először fordul elő, hogy lakóhelyileg illetékes programon veszek részt: Békéscsabán tekerek, emelek bringát, illetve előtte eltekerek én is a fakultatív kirándulásra a Békéscsaba-Békés-Gerla vonalon. Előtte meg utána természetesen lenyomom a Telekgerendás-Békéscsaba-Telekgerendás útvonalat is.

Elég szomorú, hogy csak most indul a bringás szezon, legalábbis számomra, erről csak részben tehet az időjárás, valójában az idén elég nagy elhavazásban vagyok kenyéradó munkám és nyári projektem, a Hegyalja miatt. De talán most elindul valami, bele is kell húzni, ha nem akarok valahol Battonyánál lefordulni a bringáról az egy hónap múlva esedékes Békéscsaba-Arad-Békéscsaba versenyen/túrán.

Frissítés: Elhamarkodott voltam, lehet, hogy inkább az OKÉ-val tekerek, mert az háromkor kezdődik és Kardoskútra megy, viszont onnan már négykor le tudok lépni és Pusztaföldvár-Csanádapáca-Csabaszabadi irányába biztonsággal hazaérek sötétedésig, ráadásul tuti, hogy több kilométerem lesz, az alábbi ábra szerint valamivel több, mint nyolcvan, ami évadnyitónak nem is rossz...

 


Nagyobb térképre váltás

Szólj hozzá

bringa critical mass oké